سمپاشی درختان گردو
نوشته شده توسط : زهرا

سمپاشی درختان گردو

سمپاشی درختان گردو,یکی از مهم ترین مراحلی که باید برای درختان گردو در نظر بگیرید سمپاشی آنها می باشند.اگر درختان گردو به شته و یا آفاتی دچار شوند می تواند کیفیت و میزان باردهی آنها بشدت پایین بیاید.یکسری از موجودات و آفات ریزی هستند که به دلیل طعم و  شیرینی که در درختان گردو مشاهده می کنند به سمت آنها می آیند و شروع به خوردن محصولات درخت گردو می کنند.بایستی راهی برای جلوگیری از این مشکل در نظر گرفت.

برخی از درختان را سالانه یکبار و برخی دیگر را چندین بار در سال سمپاشی می کنند.این سمپاشی می تواند برای درختان گردو بسیار خوب باشد و تمامی آفات و بیماری از درختان دور شود.سمپاشی باید در زمان مناسب و به قدر لازم صورت بگیرد.با نظر کارشناسان بهترین زمان برای سمپاشی را زمستان ها در نظر گرفته اند و وقتی که هنوز درختان شروع به جوانه زدن نکرده اند.

این سمپاشی به این شکل است که محلول شیمیایی را با آب مخلوط کرده و در داخل دستگاه ریخته و روی تنه و برگ درختان گردو می ریزند تا تمامی حشرات را از درخت دور کنند.

نهال گردو در کرج

نهال گردو چندلر

نهال گردو

خرید نهال گردو

قیمت نهال گردو





:: برچسب‌ها: نهال گردو , انواع نهال گردو , خرید نهال گردو , قیمت نهال گردو , نهال گردو چندلر , فروش نهال گردو , نهال گردو در کرج,سمپاشی درختان گردو ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: